„Ultražmogus“, arba reklaminis lankstinukas

ultrazmogusSveika gyvensena, mityba, stebuklingų sporto mitybų aprašymai yra tos temos, kurios turbūt niekada nebus išsemtos. Kiekvienas sportininkas, liekna aktorė ir vidurio amžiaus krizę sėkmingai išgyvenęs vyrukas privalo parašyti knygą, kurioje atskleidžia kokį nors stebuklingą metodą, kuris tikrai padės pasiekti neįtikėtinų rezultatų. Ir tik šis metodas yra unikalus, o kitų 20 tūkst. autorių metodai neveiks.

Maždaug su tokiu nusiteikimu į rankas paėmiau Rich Roll knygą „Ultražmogus“. Ir velniškai suklydau – viskas daug blogiau.

Ant knygos viršelio puikuojasi bėgikas, ji guli tarp kitų patarimų pradedantiems sportininkams knygų, tačiau net ir minimaliai su sportu susidūrusiam žmogui naujų žinių nesuteiks. „Ultražmogų“ įsigijau, nes norėjau daugiau sužinoti apie tai, kaip ypač ilgų distancijų – ultramaratonų  – bėgikai ruošiasi varžyboms, tačiau, išskyrus bendro pobūdžio aprašymus, apie tai nieko neperskaičiau.

Tačiau ko netrūko, tai pasakojimų apie nirvanas, meditacijas ir veganišką mitybą, paskanintą labai konkrečiais prekių ženklais. Knygos autorius nepamiršta paminėti, kokios firmos aprangą, laikrodžius ar kitus atributus turėjo, o tai, sutikite, sudaro paslėptos reklamos įspūdį.

Knygoje sportas, iš tiesų, nėra pagrindinis objektas ir kaip tapti geresniu bėgiku nesužinosite. Tai Rich Roll, buvusio storulio ir alkoholiko, autobiografija apie tai, kaip jis pakeitė savo gyvenimą. Joje gausių detalių aprašymų apie vidinį pasaulį, dvasinius išgyvenimus, net minimi vibraciniai dažniai ir panašiai. Jeigu jus domina tokie dalykai bei nesibodite keletos reklamų, knyga kaip tik jums. Tačiau norintieji ką nors sužinoti apie pasiruošimą ilgoms distancijoms, eikite pinigus leisti specializuotiems žurnalams.

Nors šiame tinklaraštyje knygos balų neduodame, šį kartą padarysiu išimtį ir įvertinsiu „Ultražmogų“ stipriu vienetu.

Rich Roll „Ultražmogus“, Obuolys, 2017, 272 p.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *